RM100 GO! HYBRID
Technické parametry
-
Dieselový provoz:
⦁ Výroba el. energie pomocí instalovaného dieselového motoru.
⦁ Konstantní točivý moment díky silnému elektro motoru.
⦁ Vyšší účinnost díky plug-in hybridní technologii
-
Síťový provoz:
výroba el. energie pomocí externího zdroje napájení. Funkce a provoz jsou analogické principu RM GO!. Typ sítě TN-C nebo TN-S. Speciální sítě jsou k dispozici na vyžádání.
-
Modely RM GO! HYBRID:
⦁ RM 100 GO! Hybrid
⦁ MSC8500E Třídič
⦁ H50X Hrubotřídič
-
Technické údaje:
⦁ Až do 250 t/h
⦁ Vstupní ovtvor 956 x 700 mm
⦁ Jmenovitý proud: 375 A.
RM100 GO! HYBRID
RM 100GO! HYBRID je hybridní koncepce pohonu pro stroje RM GO! série. RM GO! HYBRID drtiče jsou poháněny primárně osvědčeným dieselovým motorem nebo sekundárně dodatečným, čistě elektrickým pohonem pomocí externího zdroje napájení. Model drtiče RM GO! HYBRID poskytuje možnost přepínání modulů mezi dieselovým a elektrickým a čistě elektrickým pohonem. Díky zmíněnému provozu s externím napájením, je práce s RM GO! HYBRID drtičem levnější a úspornější.
Nové oblasti využití díky RM GO! HYBRID strojům
První, elektřinu využívající provoz, zpřístupňuje drcení pouze jedním strojem bez emisí. Práce v tunelech, budovách i pod zemí, při kterých je potřeba vyhnout se emisím, budou s RM GO! HYBRID drtičem provedeny rychle a jednoduše. Další výhodou drtiče s elektrickým pohonem je výrazně tišší a bezemisní práce se strojem, což je nepostradatelné při využití v městských a obytných oblastech.
Přednosti RM GO! HYBRID:
- vyšší energetická účinnost pohonné jednotky díky používání elektromotoru,
- žádné emise výfukových plynů u elektrického pohonu – pro použití v tunelech, budovách a pod zemí,
- nižší emise tepla než u dieselových motorů,
- nižší požadavky na obdržení licence díky provozu bez emisí,
- při elektrickém pohonu je možné plynule měnit rychlost rotoru drtiče,
- nízké náklady na údržbu a opravy elektromotoru, snížené servisní intervaly,
- při elektrickém pohonu je umožněn téměř 24/7 ekonomický a úsporný provoz.
Důležitá upozornění:
- při provozu elektrických přístrojů je mobilita omezena,
- vyšší náklady na přemístění při používaní elektrického pohonu – je nutný vnější rozvodný panel,
- hlavní vynašeč RM GO! HYBRID je jen částečně skládací,
- celková provozní hmotnost stoupá ve srovnání s čistě diesel-hydraulickým strojem cca o 2 000 kg.